pro zákazníky a obchodní partnery dle Obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR)
Společnost jako správce osobních údajů poskytuje informace o zpracování osobních údajů fyzických osob, které jsou zákazníky či obchodními partnery společnosti (dále též „subjekty údajů“).
GT Energy s.r.o., IČ: 25723189, sídlo: Dolnoměcholupská 522/12a, Praha 10
Kontaktní osoba: Marek Bláha
tel: 272 191 405
e-mail: blaha@ivtcentrum.cz
Osobní údaje správce zpracovává v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, titul, rodné číslo, IČ, DIČ, adresa bydliště/místa podnikání/provozovny, bankovní spojení, kontaktní informace - tel. číslo, e-mailová adresa, údaje týkající se poskytovaných služeb a zboží.
Osobní údaje správce získává zejména přímo od subjektu údajů (zejm. při uzavírání smlouvy), případně od třetích osob oprávněných s osobními údaji nakládat a předat je správci (např. od orgánů státní správy, soudů, exekutorů, insolvenčních správců, obchodních partnerů či zákazníků), event. z veřejných rejstříků a jiných veřejných zdrojů.
Správce zpracovává osobní údaje subjektu údajů pro účely uzavření a plnění smluvního vztahu, pro účely plnění povinností správce vyplývajících z právních předpisů a pro účely ochrany oprávněných zájmů správce. Osobní údaje k těmto účelům je správce oprávněn zpracovávat i bez souhlasu subjektu údajů.
Se souhlasem subjektu údajů zpracovává správce v rozsahu uděleného souhlasu osobní údaje k obchodním a marketingovým účelům (zasílání nabídek zboží či služeb). V rámci tohoto účelu zpracování je emailová adresa subjektu údajů s jeho souhlasem zařazena do newsletterové databáze.
Právním základem zpracování je:
Osobní údaje jsou zpřístupněny zaměstnancům správce při plnění jejich pracovních povinností (a to pouze v nezbytném rozsahu a při dodržení veškerých bezpečnostních opatření).
Osobní údaje mohou být předávány třetím osobám, a to pouze v souladu se zákonem, popř. na základě písemné smlouvy poskytující záruky pro bezpečné zpracování osobních údajů. V souladu se zákonem může správce předávat osobní údaje zejm. příslušným orgánům veřejné správy, exekutorům, soudům a orgánům činným v trestním řízení. Za účelem plnění smluvních a zákonných povinností a ochrany oprávněných zájmů správce mohou být osobní údaje předány též obchodním partnerům správce (jedná se např. o dodavatele či výrobce zboží, montážní a servisní firmy, dopravce, pojišťovny, poskytovatele služeb elektronických komunikací, účetních či právních služeb, daňového poradenství).
Správce může použít osobní údaje pro obchodní a marketingové účely a případně je předat jiným subjektům pouze v souladu s právními předpisy, resp. po udělení souhlasu subjektu údajů.
Správce zpracovává osobní údaje pouze po dobu, která je nezbytná vzhledem k účelům jejich zpracování. Osobní údaje pro účely plnění zákonných povinností správce zpracovává po dobu stanovenou příslušnými předpisy (daňovými, účetními, předpisy o archivnictví atp.). Osobní údaje pro účely plnění smlouvy zpracovává po dobu trvání smlouvy. Osobní údaje pro účely ochrany oprávněných zájmů zpracovává správce v závislosti na tom, v čem oprávněný zájem spočívá (po dobu trvání zákonné promlčecí doby, resp. déle v případě rizika vymáhání či uplatnění pohledávek kterýmkoli účastníkem právního vztahu, v případě trestního řízení atp.).
Osobní údaje jsou zpracovány manuálně i automatizovaně. V rámci automatizovaného zpracování nedochází k automatizovanému vyhodnocování ani profilování osobních údajů, tj. správce si nevytváří odvozené údaje.
Osobní údaje zpracovávají zaměstnanci správce při plnění svých pracovních povinností a případně v potřebném rozsahu také třetí osoby na základě písemné smlouvy.
Při zpracování osobních údajů správce dodržuje odpovídající technická a organizační opatření zajišťující úroveň zabezpečení odpovídající možným rizikům.
Při sběru dat využíváme rozšířené parametry v rámci Google Consent Mode V2, které přímo ovlivňují jak se chovají analytické skripty Google Analytics při načítání na webových stránkách a data využívaná k měření a modelování v rámci Google Ads a dalších nástrojů.
Souhlasy i jejich odvolání, žádosti či námitky může subjekt údajů podat správci písemně, telefonicky či e-mailem na kontaktní údaje uvedené výše v bodě 1. Požadované informace a dokumenty a/nebo informace o přijatých opatřeních správce poskytne bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce od doručení žádosti subjektu údajů. Ve výjimečných případech může být tato lhůta prodloužena, a to až o 2 měsíce, o čemž správce subjekt údajů vyrozumí. Pokud není možné žádosti vyhovět, bude správce subjekt údajů o této skutečnosti a důvodech informovat, včetně poučení o dalších právech subjektu údajů (o právu na podání stížnosti a právu na soudní ochranu).
Podrobné informace týkající se práv a povinností při zpracování osobních údajů nalezne subjekt údajů zejména v Nařízení EP a Rady (EU) 2016/679 (tzv. obecné nařízení o ochraně osobních údajů neboli GDPR), jakož i na www.uoou.cz.